Ana Sayfa » Çözümlerimiz »

KOBİ Teklif ve CRM Yazılımı

KOBİ Teklif ve CRM Yazılımı

Sadece müşterilerinizi takip etmek sizi başarıya taşır mı?

teklifdosyam.com’un Size Sunduğu Özellikler

  • Düşük ek kullanıcı maliyetleri.
  • İster bulut, ister kendi sunucularınız üzerinden kullanım.
  • Bilgisayarınızın işletim sisteminden bağımsız, internet tarayıcı üzerinden çalışma özelliği.
  • Mobil cihazlarda yer alan tarayıcılar ile uyumlu arayüzler.
  • Grafik raporlar ile kolay izleme.
  • Firmanızın logosu ve seçeceğiniz görseli kullanan, size özel giriş ekranı.
  • Müşteri bilgilerinizin detaylı takibi.
  • Müşteri kayıtlarınıza sınırsız dosya ekleme özelliği.
  • Müşteri ile yapılan tüm görüşmelerin detaylı takip ve analizi.
  • Görüşmelerin sınıflandırılması ve potansiyel fırsatların analizi.
  • Detaylı kişi ve kartvizit kayıtları.
  • İleri tarihli görüşme planlama ve takvim.
  • Şirket ajandası ve telefon rehberi oluşturma.
  • Ürün ve hizmet bilgilerinizin detaylı takibi.
  • Ürünleriniz için farklı dillerde kategorilendirilmiş sınırsız doküman ekleme özelliği.
  • Sınırsız satış kanalı oluşturma ve yönetme.
  • Satış kanalları için coğrafi bölgeler oluşturma.
  • Satış personeli veya birim bazlı indirim oranı tanımlamaları.
  • Satışçı performans, hedef / kota yönetimi
  • Bayi oluşturma ve yönetme.
  • Sürükle – bırak özelliği ile kolay ve hızlı teklif hazırlama.
  • Teklif yönetimi ve takibi.
  • Şablon teklifler.
  • Tanımladığınız süre içinde teklifler için periyodik uyarı sistemi.
  • Tekliflerinizi farklı dillerde otomatik olarak oluşturma.
  • Teklif durumlarına göre raporlama.
  • Onaylanan tekliflerden otomatik sözleşme oluşturulması.
  • Oluşturulan tekliflerin ve sözleşmelerin Word, Excel ve PDF’e aktarılması.
  • Sipariş yönetim.
  • Mobil sipariş uygulaması (iOS ve Android tabanlı cihazlar için).
  • Teknik servis ve bakım yönetim modülü.
  • Microsoft Outlook entegrasyonu.
  • Detaylı klasör ve alt klasör yapısına sahip dosya sistemi.
  • Arayüz üzerinden kolay yedekleme.
  • Esnek ve kullanıcı bazlı yetkilendirme seçenekleri.
  • Tüm hareketlerin kayıt altına alınması (log) ve izlenmesi.
  • Opsiyonel – SMS ile uyarı sistemi.
  • Opsiyonel – Şirketinize özel mobil uygulama.
  • Opsiyonel – Şirketinizde kullanılan muhasebe programları ile entegrasyon.
  • Opsiyonel – Stok takip ve depo modülü.
  • Opsiyonel – Android tabanlı, barkod okuyuculu el terminalleri ile stok yönetimi ve irsaliye oluşturma.
  • Opsiyonel – turkkep-logo KEP ve e-Dönüşüm ürünleri ile entegrasyon.

Detaylı bilgi için 0 216 706 00 50 numaralı telefondan bize ulaşabilir, info@antegrup.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.