Ana Sayfa » Çözümlerimiz »

Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi (LIMS)

Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi (LIMS)

Laboratuvar Bilgi Yönetim Sistemi Nedir?

Analiz için gelen numunelerin kabulünden, analizin onaylanıp raporlanmasına kadar olan bütün süreçleri, kullanılan sarf malzemelerinizi ve personellerinizin performansını yönetebileceğiniz bir sistemdir.

Sistemde dört ana modül bulunur. Bunlar:

  • Yetkilendirme
  • Laboratuvar
  • Kalite Yönetimi
  • Stok Yönetimi

Kimler Kullanabilir?

  • Gıda Laboratuvarları
  • Su ve Çevresel Analiz Laboratuvarları
  • Kozmetik Laboratuvarları
  • Tekstil Laboratuvarları

Sistemin Faydaları

  • Bulut tabanlı olması sayesinde sunucu, lisans ve güvenlik maliyetlerinizin olmaması.
  • Laboratuvar dışında olsanız bile tüm platformlardan sorunsuz erişim ve müdahale imkanı.
  • Birden fazla lokasyonda faaliyet gösteren laboratuvarların süreçlerinin anlık olarak tek merkezden izlenebilmesi ve bütünleşik bir yapıya kavuşturulması.
  • İnsan kaynaklı hataların önlenmesi.
  • Personel performansının ölçümlerinin yapılarak, belirlenen periyotlarda değerlendirilmesi.
  • Geçmişe yönelik %100 izlenebilirlik sağlanması.
  • Analiz ve parametre bazında maliyet hesaplamaları yapılabilmesi.
  • Stok seviyesi ve son kullanma tarihi uyarı sistemi sayesinde iş ve malzeme kayıplarının büyük oranda azaltılması.
  • Stoklarınızın etkin bir biçimde yönetilerek, takibinin yapılabilmesi.
  • Dijital ortamda üretilen raporların müşterilere kolay ve hızlı bir şekilde ulaştırılabilmesi.
  • TÜRKAK akreditasyonlarına uyumlu kalite süreçlerinin yönetilebilmesi.

Detaylı bilgi için 0 216 706 00 50 numaralı telefondan bize ulaşabilir, info@antegrup.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.