Ana Sayfa » Çözümlerimiz »

İhtiyaca Özel Yazılım Geliştirme ve Danışmanlık Hizmetleri

İhtiyaca Özel Yazılım Geliştirme ve Danışmanlık Hizmetleri

Ne Sunuyoruz?

Ante Grup firmanıza, farklı sektörlere uyguladığı başarılı yazılım projelerinin getirdiği tecrübe ile, en uygun nitelikteki çözümleri sunar.

Nasıl?

  • Adım-1: Konusunda uzman ekibimiz ile yapılan yönetim toplantısından sonra ihtiyaçların, taleplerin ve süreçlerin belirlenmesi.
  • Adım-2: Kapsama alınacak tüm bölümlerin yöneticileri ile ayrı ayrı yapılacak toplantılar.
  • Adım-3: Kapsama alınacak bölümlerin çalışanları ile yapılacak, aksaklıkların ve kullanım alışkanlıklarının belirleneceği toplantılar.
  • Adım-4: İlgili tüm bölüm/birim yöneticilerinin katılacağı ve bilgi akışlarının belirleneceği genel toplantı.
  • Adım-5: İlk 4 adımda belirlenen çıktıların analizinin yapılarak en uygun yapının ve mimarinin tespit edilmesinin ardından yönetime raporlanması.
  • Adım-6: Firmanız ve Ante Grup arasında sözleşme imzalanması.
  • Adım-7: Kodlama çalışmaları.
  • Adım-8: Test çalışmaları.
    • Unit – test: Geliştirilen yazılımların, belirli senaryoların kod yardımı ile uygulanarak test edilmesi.
    • Dummy user test: Geliştirilen yazılım hakkında hiçbir bilgisi olmayan kullanıcıların tüm fonksiyonları test etmesi ve olası hata, kullanım zorluğu gibi aksaklıkların tespit edilmesi.
  • Adım-9: Gözden geçirme ve düzeltme faaliyetleri.
  • Adım-10: Sistemi yayına alma ve ilk “on-air” testlerinin kullanıcılar tarafından tamamlanması.
  • Adım-11: Gözden geçirme ve düzeltme faaliyetleri.
  • Adım-12: Hem bölüm yöneticilerinin, hem de üst yönetimin katılacağı bir toplantı ile geliştirlen yazılıma / projeye ait isteklerin eksiksiz sağlandığı konusunda karşılıklı fikir birliğine varılması.
  • Adım-13: Firmanın ihtiyaç duyduğu süre boyunca bakım ve iyileştirme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi.

Size Kazandıracaklarımız

  • Firma stratejilerine uygun yönetimin sağlanması ve sonuçların raporlanabilir olması.
  • İşletme kaynaklarının etkili ve verimli kullanılması.
  • İşletmeye ait farklı lokasyonlarda bulunan kaynakların tek bir merkezde değerlendirilerek, en verimli kullanım şeklinin tespiti.
  • Tedarikçiler, bayiler ve müşteriler ile bilgi paylaşımının kolay ve yönetilebilir bir yapı kazanması.
  • Farklı lokasyonlarda bulunan işletmeler için tek bir noktadan ve fiziksel olarak ofisinizde olmayı gerektirmeden kolay yönetim ve karar alma süreçlerinin sağlanması.
  • Dağınık verilerin tek merkezden yönetimi ve raporlanması.
  • Hızlı, doğru ve kolay karar almanızı sağlayacaklar verilere ulaşılması.

Detaylı bilgi için 0 216 706 00 50 numaralı telefondan bize ulaşabilir, info@antegrup.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.